|
||||||
ANIMA2Question Authority Question Reality Du er ikke logget ind. #1 2010-03-09 08:44:36
Kageorgie på dortheavej første søndag i månedenYep, det er sandt - den første søndag i hver måned er der kæmpe kageorgie i ungdomshuset. Det er hyggeligt, det er vegansk, det er gratis og det er super frådern ![]() Sidst redigeret af MyFurryHeart (2010-03-09 08:45:18) It makes me mad when people say I turned and ran like a scared rabbit. Maybe it was like an angry rabbit, who was running to go fight in another fight, away from the first fight. Offline #2 2010-03-13 08:27:18
Re: Kageorgie på dortheavej første søndag i månedenWauuv... GUF! Tror jeg må til at besøge ungdomshuset når jeg har fråder på :b Offline #3 2010-03-13 08:34:08
Re: Kageorgie på dortheavej første søndag i månedenDen høje kage i forgrunden ser godtnon særligt lækker ud. Offline #4 2010-03-13 08:54:32
Re: Kageorgie på dortheavej første søndag i månedenDer står det er lagkage m. hindbærflødeskum, rabarberkompot, blåbær og citronmelisse. Mere kan jeg ikke hjælpe med. Men prøv at skriv til dem. Der er opskrifter under debat på facebook-siden, men ikke lige på lagkagen It makes me mad when people say I turned and ran like a scared rabbit. Maybe it was like an angry rabbit, who was running to go fight in another fight, away from the first fight. Offline |
||||